fortfolio işte...

biraz şehir, biraz ilişki, biraz kadın, biraz erkek, biraz yalnız, biraz komik, biraz hikaye, biraz gerçek.

4 Ağustos 2011 Perşembe

Zaman zamanı


Nadas zamanı, tatil zamanı, susma zamanı, sevişme zamanı, sabretme zamanı, dinlenme zamanı...
Benim inancımda bu. Zaman.
Zamanın gücüne ve doğru zamanlamaya inanırım.
Unutturur, hafifletir, pekiştirir, vazgeçtirir, gülümsetir. Nakittir, pırlantadır, asla geri gelmez.
Ona paha biçilemez!

Şimdi yazma zamanı.
Çok sustum değil mi?
Umudu kestin değil mi?
fortfolio mu tek derdim Allah aşkına?
Ölümden döndüm geldim, şaşırdım pamuk ipliğine bağlılardan biri de benmişim. Herkes gibi herkesmişim. Bende mi Brutus?
Hani hiç bize dokunmaz ya, hani hep başkalarının başına gelir hastalıklar, bir tanıdık diye anlatırız. Bu sefer de bir tanıdık, bana biraz fazla yakın!

fortfolio'nun suskunluğu blog yasaklarıyla başladı önce, tam bitti derken bir küçük salata mikrobu yüzünden karaciğerimin 3/4'ünü kaybederek bir hafta hastane, iki ay İzmir'de anane kucağında mecburi dinlenme... Sonrada sudan çıkmış balıkla yeniden ve istemeden İstanbul'a ayak uydurma çabaları...
Yazmak başka şeye benzemiyor, hem kolay hem çok zor; sen ilham de istersen ya da motivasyon, ben heves diyorum; o bir kere kaçtı mı zor geri geliyor.
Sokak sürpüntüsü gezenti hevesim "hastayım, unuttum yazmayı, aman zaten çabuk yoruluyorum, dur tatil yapalım" diye diye oyalandı durdu.

Ama şimdi yazma zamanı...
Dökülecekler birikti... Beynimin ruhuma sadık bir köşesi, diğer büyük ve tembel tarafa inat hep düşündü, hep küçük notlar aldı, hep ama hep okudu...

Şimdi yazma zamanı...
Çünkü ben yazmayınca sığ biri oluyorum. Abuk subuk ya da mantıklı, tek yönlü ya da beş taraflı farketmez, mutlaka yazmalıyım. Ama yazmadıkça yazamıyor, yazmadıkça kuruyorum. 

Hikayelerim olmayınca uyuz bir bitkiye dönüşüyorum. Çiçeksiz, renksiz, zamansız biten, kokusuz, tatsız.
Hem ben yazmadıkça düşünmüyorum da... Gerçekten!
Yazmadıkça unutuyor, yazmadıkça anlamıyorum. Yazmadıkça biraz salağım.
Ne yapalım bende kendimi böyle ifade ediyorum.
Harika yazdığımdan değil, yazmadıkça eksik olduğumdan geri geldim. Yazmadıkça huzursuz, yazmadıkça yüzeysel...

Ha tabii yeniden yazmaya başlayıp yayınlamamayı da tercih ederdim de... Onu da arkadaşlarım kadar hiç tanımadığım takipçilerin ısrarla yazıları beklemesinin ve beni tartaklamasının verdiği heves/mutluluğa bağlayalım.
Hala mesaj ve yorum alıyorsam benden umudu kesmemişsin demektir.
Hatta o yüzden aylar sonraki ilk yazımı da bana destek olmak adına (facebook-twitter-mail-friendfeed allah ne verdiyse) paylaşacaksın demektir :)

Şimdi yazma zamanı ama bu ayrılık beni biraz değiştirdi. (her ayrılıkta öyle olmaz mı)
fortfolio artık haftada bir yayınlanacak çünkü yazarı zaman içinde başka sürprizlere gebe.
Hem fortfolio artık daha interaktif olcak, sizin isteklerinizi ve taleplerinize daha dönük olacak. fortfolio@gmail.com parmaklarınızın klavyeye vurmasını bekliyor. Canınız ne isterse yazmak, fikir paylaşmak, yazı konusu vermek ya da dertleşmek için...

P.S: offf en zoru ilk yazıyı yazmak, bu açıklamayı yapmaktı. Bunu yapmamak için bir kaç hafta erteledim yeniden başlamayı. Bayat ve yedek yazılarım da yok hadi bana yardım edin, destek olun.
Hoşbuldum vallahi!


11 yorum:

  1. hoşgeldinnn, çok geçmiş olsunnnn,

    iyi ki geldin ne zamandır yazmanı bekliyordum dört gözle:))) yaşasın bugün aldığım en güzel haber oldu bu:))

    YanıtlaSil
  2. Heyoooo:)
    Cok tesekkur ederimmmm
    Benim de aldigim en guzel yorum oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Canımm iyi ki geldın burdasın!
    yuregının gucune saglık .. senı bırcok seven kısı var burda emın ol bende onlardan bıtanesıyım ..
    masaallah sana o zaman..
    Hatırlaman ıcın kıskananlar catlasın dıyen prensesım bende'.. buuutuunn yazılarını nolur gecıktırmeden beklıyoruz öptum sevgıler :)

    YanıtlaSil
  4. iyi ki geldın burdasın!
    yuregının gucune saglık .. senı bırcok seven kısı var burda emın ol bende onlardan bıtanesıyım ..
    masaallah sana o zaman..
    Hatırlaman ıcın kıskananlar catlasın dıyen prensesım bende'.. buuutuunn yazılarını nolur gecıktırmeden beklıyoruz öptum sevgıler :)

    YanıtlaSil
  5. karaciğer olayını bilmiyodum valla, çok gçmiş olsun, o alet adamı durduk yerde bayıltan bişey ya valla aneeeeemm ... tekrardan geçmiş olsun ki hissettiğim cılız suçluluk duygusu da cabası. en nihayetinde tanışıyoruz ve kayıtsız kalmışım , vah yazık...

    neyse artık küllerinden doğduğunu görmek güzel, görüşürüz, dürtükleyip 'ben yazdım, al oku!' demekten çekinmeyiniz matmazél :P

    YanıtlaSil
  6. Tesekkurler "kiskananlar catlasin" ;) yazilari geciktirmicem soz:)

    Silent hill sakini tesekkur ederim artik gayet iyiyim:) ama senin kim oldugunu cikartamadim:)

    YanıtlaSil
  7. Evet baban da senin yazmanı bekliyor ve istiyor zaman çok kıymetli deriz ama bu gerçeğe uyarak hep zamanımızı dolu ve anlamlı mı geçiriyoruz?En hafif yazıların bile zamanı ve yeri geldiğinde birilerinin ilgisini çekecek veya çekmesede zamanına tanıklık edeceksin .En güçlü hafızaların bile zamanla unutması gerçeği yazma şevkini artırsın kendin için yaz bizim için yaz dostların ve hiç küçümsenmeyecek bir sayıya ulaşan okurların için yaz. "Söz Uçar Yazı Kalır" gerçeği için yaz gördünmü bi sürü sebep sana hem bu yazılar zamanla dalında dura dura ballaşan meyveler gibi olacak yazdıkça konu gelecek geldikçe yazacaksın hatta gece aklına geleni sabaha bırakmadan babam derdiki (yani senin deden) "Uyurum sabaha kalır ölürüm düşmana kalır" hadi be bebeşim yürüüüü

    YanıtlaSil
  8. fortfolio,
    tam "kafa bir kız" buldum diyordum, blogumda bağlantını verdim, kayboldun.

    Avatarının uzun zamandır görüşmediğim ve çok sevdiğim bir arkadaşıma benzediğinden mi, hem doğal hem imgeli yazmayı başarabildiğinden mi, blogunun keyif veren görsellerinden mi bilmem ama pek sevdim seni.

    Umarım bundan sonra daha çok görüşürüz.
    Büyük geçmiş olsun ve yeniden hoşgeldin.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  9. Hahaha kafa kiz, kafasiyla degil karacigeriyle ugrasti bir sure:) simdi tam gaz geri dondu. İltifatlarina bayildim cooooook tesekkur ederim. Bundan sonra haftada bir burdayim:) yani gorusecegizzzz :)
    Tekrar tesekkur ederim ve tekrar hosbuldum
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Oh be! ben uzaklardayken kimler gelmis!
    Iyi ki de gelmis! Ozledi seni buralar. Hem demiyor muyduk yazdikca hafifliyoruz yazdikca mutlu oluyoruz diye. Simdi birikenleri okuma zamani. Buyuk bir heyecanla ve keyifle bekliyorum yazilarini.
    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...