fortfolio işte...

biraz şehir, biraz ilişki, biraz kadın, biraz erkek, biraz yalnız, biraz komik, biraz hikaye, biraz gerçek.

31 Ekim 2010 Pazar

En güzel an!


Sayfa boş ve tertemiz.
Doldurabilir miyim, bilmiyorum. Üçüncü cümlesine başladığım yazının sonu gelir mi, pek emin değilim. Umrumda mı? Hiç değil!

Hani insan mutluyken yazamaz ya... Ya da bir laf vardır, ya yaşarsın ya yazarsın diye... Ben bu lafın birinci safhasındayım. Yaşıyorum. Yazımı bitiremezsem, bu mazeretimi aklında tut ve beni mazur gör lütfen!

Çünkü ben o en güzel an’dayım!

İçkinin ikinci yudum, denizin ilk dalış, yazının son nokta, sohbetin en bal, seksin doruk, yemeğin doyma anı tadındayım. Flörtün ilk anı! Lezzetli.

Yarın ne olur kaygısı yok, bugünkü tasa yok, o kadar taze ki dünkü kalp kırıklığı yok, kıskançlık yok, sıkıntı yok, dırdır yok! Yokoğlu yok!

Heyecan var, gizem var, keşfetme merakı var, sonsuz öpüşme arzusu var, sarhoşluk var, büyü var, şuursuz bir çekim var. Bal rengi saçlar var, tam gözümün önünde.

Kelebekler var, midemde. Aptal bir sırıtış var, yüzüme yapışık.

İşte bu yüzden yazamayabilirim. Belki de büyü bozulmasın diye yazmamayı tercih ederim. Ya da belki bu tatlı anın içinde kendi kendime kaybolmayı tercih ederim. Paylaşmaya tahammülsüz bir kıskançlık içinde.

Çünkü ben o en güzel an’dayım!

Kimse beni anlamıyor, bambaşka bir şey bu kafasındayım. Aman nazar değmesin, kulağını çek, tahtaya vur, dilini ıssır, kıçını kaşı kafası. Ne yazcam abi, "dur bi anlayalım neyin içine düştüm tepetaklak" kafası.

Çünkü ben o en güzel an’dayım!

Hadi hadi birbirimizi tanıyalım, hadi daha çok “biz” olalım, hadi daha çok kahkaha atalım. Ben sana sataşayım, sen benimle dalga geç. Bizim aramızdaki esprilerimiz gün geçtikçe artsın. 20 sevgili, Ali Desidero, çokopirens diyelim, kimse anlamasın, biz gülelim. Hadi geri kalan herkes biraz fluya kaçsın.

Sen ol, ben olayım, burnum boynunda, kolun başımda, çenen ensemde, geri kalan herkes umrumuzdan fersah fersah uzakta! Hadi hadi biraz daha dokun bana, çıldırıyorum. Aç boynunu biraz daha koklayayım.

Elim sende yürüyelim, yerden yüksek olalım, Ali baba saatin kaç bilmeyelim, saklambaçta aynı ağacın arkasında öpüşelim, tıp deyince susalım, susalım ki büyü bozulmasın.

Sessizlik. Tam da ihtiyacım olan. Sözün bittiği yerdeyim. Söz biter, başka bir şey başlar. Garip, yabancı ama güzel bir şey.


bu yazıyı beğendiysen bana yarışmada oy verirsin, değil mi? Buraya tıkla, üye olmadan, uğraşmadan fortfolio'ya oy ver!

12 yorum:

  1. harika bi duyguuu bu anca bunu sen tarif edebilirdin.şuanki ruh halim bu benimde :):):)

    YanıtlaSil
  2. vernonsullivan teşekkür ederim, ben de senin bugünkü yazını beğendim. hatta kelimelerini çalmak falan istiyorum!

    adsız, teşekkür ederim, kim olduğunu anlamadım ama bu yazıdaki kafada olman harika bir şey! senin adına sevindim. kafalarımızı tokuşturabiliriz=) artarak çoğalsın!

    YanıtlaSil
  3. Çok seviyorum yazılarını çok!...ve yine öyle bir cümle var ki içinde; "Hadi geri kalan herkes biraz fluya kaçsın."...şahane ve delisin!...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim=))) ben de bu yoruma bayıldım! senin de gözüne bakınca geri kalan herkesin fluya kaçtığı biri olsun hayatında=) aklını bir karış havaya çeken!
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim. bu da çok tatlı bir yorum olmuş =))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. İşte bu, tam anlamıyla bu yaşadığım! Güzel benzetmeler - özellikle fluya kaçma- ve olağanüstü tespitler... Ama ben sözün bittiği yerde değilim, sözün başlamasını istediğim yerdeyim, "seni seviyorum" demek istediğim yerdeyim =) İşte ben böyle bir hal içindeyim =)
    Çok güzel olmuş, ellerine sağlık, devamını bekliyorum =)

    YanıtlaSil
  7. Kim olduğunu bilmiyorum çünkü adsız olarak yorum bırakmışsın, ama bunları yaşadığına çok sevindim. Ben de bu hislerdeyim çünkü. Sana da benim gibi gönlünün etikette olmadığı mutluluklar dilerim. Devamı gelecek=)

    YanıtlaSil
  8. "Kelebekler var, midemde" kısmını çok sevdim ve hatta sonuna "Pırpır eden" i ekledim ;) Çok güzel bir yazı eline yüreğine sağlık... Adsız kalmasın Çağrı diyelim sonuna :)

    YanıtlaSil
  9. Çağrı, teşekkür ederim. kelebekler günübirlik olmasın hayatında =)

    YanıtlaSil
  10. 2 yıl önceki halimle uyumlu bir yazı :)) HArika..

    YanıtlaSil
  11. bu yazı çok gzl olmş yüreğine sağlık ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...