fortfolio işte...

biraz şehir, biraz ilişki, biraz kadın, biraz erkek, biraz yalnız, biraz komik, biraz hikaye, biraz gerçek.

14 Ağustos 2010 Cumartesi

Mükemmel Erkek


O uzun boylu ve çok yakışıklı.
Dikkat çekecek kadar güzel yeşil gözleri, elleri ve bembeyaz dişleri var. Her zaman mis gibi kokuyor, üstelik giyinmesini de iyi biliyor. Yanındayken dikkat ediyorum, kızlar hep onu kesiyor. Cadılar güya çaktırmadan gülücük atıyor. O ise benim yanımda duruyor, kızlara mavi boncuk dağıtmadan...

Arkadaş ortamında tanıştığımız geceden beri yavaş yavaş ve resmen sinsice hayatıma girdi ve tam merkezine oturdu.

Canım sıkkın olduğunda gitarını kapıp beni eğlendiriyor güzel şarkılarıyla ve muhteşem sesiyle. Evimdeki tabloları asıyor, ahşap rengi komodinimi zımparalayıp beyaza boyuyor, maşallah elinden her iş geliyor. Rejim yapmama destek oluyor, köstek değil. Regl olduğumda bile beni sevdiğini söyleyen tek canlı, ki ben bile beni sevmiyorum o günlerde. Aman diyeyim kem gözlere şiş!

Daha neler neler var... İzlemediğim kült filmleri alıp eve getiriyor, izlerken uzun uzun anlatıyor, bilgilendiriyor. Spor yapıyor ve beni de teşvik ediyor. Beni evden alıyor, eve bırakıyor. Restaurantlarda kapımı açıyor, tabağıma servis yapıyor. Şaraptan ve güzel yemekten anlıyor. Herkesle nasıl konuşması gerektiğini biliyor, arkadaşlarım ona bayılıyor. Üstelik canı istedi mi çok da lezzetli yemekler yapıyor. Ben yaparken de mutfakta yanımda durup benimle sohbet ediyor, yemeği beğendiği yetmezmiş gibi sofrayı kaldırıyor. Kafasına esiyor, muhteşem bir tiyatro oyununa bilet alıp sürpriz yapıyor.

Arkadaşlarıyla beni tanıştırıyor, ailesine beni anlatıyor. İnsanların yanında bana sevgisini göstermekten utanmıyor, benimle gurur duyuyor. Yaptığım işlerle ilgileniyor, yazdığım yazıları okuyor ve fikir belirtiyor. Beni ciddiye aldığını hissetmek var ya, işte o paha biçilemez! En kısa zamanda da ailemle tanıştırmam lazım, yoksa bozulacak hissediyorum!
Alışverişte yanımda oflayıp puflamak yerine fikir belirtip daha kısa sürede işimi bitirmeme yardımcı oluyor. Gerek olmadığını söylediğim halde sadece bir kan testi için bile benimle hastaneye geliyor, hastayken daha çok ilgileniyor. Sayesinde iki yıldır üşendiğim nüfus kağıdımı bir saatte çıkarttık. Onun yanındayken en zor iş bile kolay geliyor.

En güzeli beni çok eğlendiriyor, en mutsuz günümde bile güldürüyor. Beni tanıyor ve anlıyor. Ruhumun en karanlık köşelerini bilmesine rağmen beni seviyor. Onun kadar beni babam bile şımartmıyor, hep "prensesim" diyor. Yanında kendimi güvende hissediyorum, hiçbir şey olmaz bana, heyt be... Hepinizi döver valla!

Daha fazla anlatmak istemiyorum, çünkü nazar değer diye korkuyorum.
Kıskandınız değil mi?
Kim kaybetti de ben buldum ya da nasıl bu kadar şanslıyım bilmiyorum...
Tek bildiğim var, bu muhteşem erkek benim hayattaki en yakın arkadaşlarımdan biri...
Biliyor musunuz, çok da yolunda giden bir ilişkisi var. Benim gördüğüm en düzgün ilişkilerden biri. Aşk, sevgi, paylaşım ne ararsan var...
Ben ne mi sanıyorum kendimi? Hiiiç...
Sadece kadın olduğumu ve onun "erkeği" olamayacağımı biliyorum.
Ben kadın olmaktan da, ona sahip olma(ma)ktan da gurur duyuyorum, hepsi bu...
Öte yandan çok şaşkınım, cinsellik aradan kalkınca, ihtimalin ihtimali bile silinince tüm ilişki nasıl da rahatlıyor, inanılacak şey değil...

Kız arkadaşınla aynı tadı yakalayamıyorsun, öyle ya da böyle kızsal çekememezlikler giriyor araya... Düzcinsel erkeklerle bu keyifte yaşamak mümkün değil, hemen bir yanlış anlaşılma doğuyor doğal olarak, doğanın bir gereği... 
Kimisi bu çok özel arkadaşlığı yanlış anlıyor, kimisi “dikkat et kazık yeme” diye uyarıyor! Aman banane! Sanki hiç mi kazık yemedik en yakın kız arkadaş dediklerimizden, en harika sevgililerden?

Bütün kadınlara tavsiye ederim, ruhunuzun en pis yanını gösterebileceğiniz ve buna rağmen sizi sevecek, yanınızda olup sizi koruyacak, gece 3’te ağlayarak aradığınızda “anlat bir tanem” diyecek, en saçma fikirlerinizi, paranoyalarınızı sabırla dinleyecek muhteşem bir erkek bulun!
Cinsel yöneliminin hiç bir önemi yok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...