fortfolio işte...

biraz şehir, biraz ilişki, biraz kadın, biraz erkek, biraz yalnız, biraz komik, biraz hikaye, biraz gerçek.

5 Aralık 2010 Pazar

Adama kendini adama!


Kadın şeytandır değil mi? Hep plan yapar, oyunlar oynar, saman altından su yürütür. 
Yok efendim, öyle değil işte! Kadın, kimi zaman çok yumuşak ruhludur, saftır, çabucak kanar, kandırılır, tüm kalbiyle yeniden inanmak ister, görmek istediğini görür, kalbini kaptırıverir. Kapılıp gider.
Sonra ağlar. Şantaj ya da timsah gözyaşı değildir, kalbi kanadığı için gözünden damlalar çıkar.
Çıkmasın! Biraz açsın gözünü! Öyle adam olmadan cin çarpmaya kalkanı, görsün. 
“Bu başka” demesin. Hele “ben başkayım onun için” hiç demesin.
Adamasın kendini beş kuruşluk adama.

lovesick olmak çok fena! 

Fırıldak ruhluya, sağ gösterip sol vurana. Elimin tersiyle de ben vuracağım. Ben yapacağım, olacak!

Ailesini hiç sallamayan, annesine kötü davranana. “İlk kadın” kavramı leş olan heriften hiç bir şey beklenmez.

Zamana bırakalım diyene. Alooo pilav mı bu, dinlenince daha diri olsun?

Çok kıskanç adama. “Kişi kendinden bilir işi” deyimi onlar için geliyor.

Ben sana bir ilişki vaat etmedim diyerek omuz silkene. Ben de sana vaat etmedim de o zaman niye öptün beni? Neden günlerce aradın, sordun, görüşmek istedin, elimi tuttun. Neden?

Bencil, çok bencil, otomerkezci adama. O kendini düşünsün, sen kendini. İstersen gönül eğlendir ama Ben’ciden “Biz” diye bir şey bekleme.
seviyorum ama kimi
en pislik birisini.
Seni arkadaş olarak görüyorum’cuya. Acaip arkadaşlık türleri mi türedi, hani sevişmeli cinsinden...

Şu an ilişki düşünmüyorum kişisine. Düşünce gücüyle değirmen suyu dönmez bebeem!

Çok çapkın takılana. Teoman’dan geliyor; çok kadın yok kadın’dır oğlum, yalnızlıktır sonu.

Çevresindeki arkadaşlarını, sadece kendi çıkarı uğruna seçene. Çok önemli göstergelerden biridir bu; dostluk kavramı minimumda, bununla iş yaparız, beriki aracı olur, bu da işime yarar’cıdan topuk kaç! Çünkü işine yaramadığın ilk gün, o da senden kaçacak.  

Eski sevgilisini, karısını sürekli mevzu bahis yapana. Çözülemeyen ilişkiler, bitirilemeyen aşklar hep kafasını karıştırır, aradan sene geçer, bakarsın ona döner. "Ben ona herkesi unuttururum" kafası yanılgıdır. Erkek kadın farketmez, kişi sadece kendi becerir unutmayı, yola devam etmeyi. 

Arayacağım deyip aramayan, arayınca niye aramıyorsun diye zeytinyağı sitemi edene. Hadi be sende, yarım akıllı! Hepimiz öğrendik değil mi? İsteyen adam arar; iki kere iki dört. Dön de poponu ört! "He's just not that into you" filmini arşivinize katın lütfen. 
bile bile lades

Demek ki ne yapıyormuşuz? Flört başındaki ipucuları dikkate alıyor; kendi inanmak istediğimizi, beynimizde yaratmak yerine gerçekleri görüyormuşuz.
Müjdemi isterim, gerçek ve samimi adamlar dışarda bir yerlerde var! Gerçekten! 
Üstelik onlar da ortada “doğru düzgün kız kalmadı” diye yakınıyor. 
Çerçöp ile vakit kaybetmek, başarısız ilişki listesine çentik atarak inancınızı ya da saflığınızı kaybetmek yerine onlara yönelin. Yukardakileri gördüğünüz yerde vın pozisyonunu alın.
Armudun sapı, üzümün çöpünü ayıklamaya kalkışın demiyorum bak, yanlış anlaşılma olmasın. Ayrıca siz mükemmel karakter, wonder women falan mısınız canım? Sadece bile bile lades tutmayın, denenmişi denemeye kalkmayın, gözünüzü dört açın, içine gözyaşı kaçmasın!

Ders bitti, dağılabilirsiniz. Eklemek istediğiniz, unuttuğum bir şey varsa, yorumlarınızı bekliyorum. 

6 yorum:

  1. bing: hepsi başta aynıydı... zaman geçer o süper adam, koltuğunun minderinden farksız bir hal alır senin için. göz gördüğü güzelliğe çabuk alışır, kötü anlar iyi anları çabuk döver ve sonunda... hepsi aynıdır.

    YanıtlaSil
  2. zaman geçmesi ve adamı süper olarak etiketleyebilmek için bile, bi ilişkinin kör topal başlaması gerekir. zaman illaki geçer, ilişkiler illa ki tavsar. yine de (kötü anlar iyi anları dövmeden önce) güzel bir kaç an biriktirebilmek kardır. Sonuçta o güzel anlardır yanımıza kalan... Sonu ne olursa olsun.

    YanıtlaSil
  3. Çok bependim.

    Bir erkek olarak söylemeliyim ki gayet doğru tespitler ve uygulayan hanımlara oldukça yararlı olacaktır.

    Ellerine sağlık, çok güzel bir yazı.

    YanıtlaSil
  4. Güzel tavsiyeler
    Ama cok teorik
    Kim aklıyla aşık olur ki
    Herkes aklındakine aşık oluyor, sonradan anlıyor o adam olmadığını

    YanıtlaSil
  5. tabii ki teorik=) pratikte bu hataları yapmamış olsam, başarısız ilişki listesine çentik atarak ilerlememiş olsam teorinin farkına nasıl varabilirdim ki?
    ama yine de aklındakine aşık olmadan önce, flört başında erkek de kadın da ileriki günler için ipuçlarını veriyor. biz sadece aklımızdakine aşık olmak arzusuyla yanıp tutuştuğumuz için göremiyoruz...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...